2007. december 8., szombat

Csütörtök este nagy lendülettől vezérelve fölraktuk végre a fát. Ippeg ideje volt hiszen már majd két hete csúsztunk vele. No de ami késik az nem múlik. Szerintem sokkal szebb sötétben hála Szilvinek aki ragaszkodott hozzá hogy vegyünk még egy százas dózis izzót rája. Sajna idén nem kaptam rája semmilyen különleges diszt, pedig gyüjtögetem őket. Kommerszből már van elég...



Világosban kevésbé látványos. De majd megmutatom meg közelebről is. Persze müfenyő a szentem ez elsőre látszik rajta de ha nem muszály én nem ölök meg egy fát minden karácsonykor csak azért mert ünnep van. Inkább legyen műanyag fa minthogy növeljem a jobb sorsra érdemes kivágott fenyők számát. Még akkor is ha tudom hogy direkt erre a célra nevelik őket.



Tegnap elmentünk csemegézni kicsit. Be Londonba egy import boltba. Vettünk csabai szalámit, káposztával töltött almapaprikát, disznósajtot meg sok más finomságot. Nyami!
Márk örömére volt Mikulás ház, be lehett menni és elmondani mi szépet is szeretne karácsonyra. Persze csak amolyan üzleti Mikulás volt ez, de a fiamnak tök mindegy minden élelmessége ellenére ő töretlenül hisz a Mikulásban.... :-)) Ha csak ennyi kell?
Ja és meglepődve konstatáltam hogy micsoda kényelmes Mikulás volt ez. Nem ám ölünkbe ültetjük a gyereket miként az szokás lenne. Nem üljön csak szépen külön. Bár lehet ez angol sajátosság, nem tudom. Kanadai mikuláshoz vagyok szokva azok sokkal kedvesebbek. :-))


Majd később be scannelem rendesen, ez most csak ilyen gyors verzio.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

very very pretty. love the trees!!