2008. július 1., kedd

A változatosság kedvéért pénteken ujból beállitottak a fiúk hogy ők most kifestenének nálam. Mondom nekik hogy én erről nem tudok, nem volt megbeszélve. Erre mondják hogy iiigen tudják ők azt de ha már itt vannak....szóval megismételtem a szerdai forgószélszerű szétpakolást csak ezúttal kissé alaposabban. Mondhatni minden mozdithatót behánytunk a hálószobákba. Utána egy órát lomoltunk a gyerekkel hogy mi is be tudjunk menni. :-))
De a lényeg hogy szépen ki lett festve, nagyon sok kárt se okoztak szóval jól zárult a nap.Már csak ki kéne csempézniük valamikor a konyhát és a fürdőt. Ezt hétfőre igérték, persze tegnap nem jöttek és ma sem. Gondolom majd ha eszükbe jut beállitanak... :-))
Közben a gázóránkat is kicserélték etetős verzióra. Én nem tudom vagy én vagyok hülye hozzá vagy tényleg nem azt mutatja amit kellene. Viszont müködik. Még ez is jobb mintha kikapcsolnák.

Tegnap volt szülői a high school-ban. Mit ne mondjak tetemes mennyiségű információt ránk zúditottak de azt hogy a suli mikor kezdődik szeptemberben az persze még mindig nem tudom. Amin kiakadtam az az volt hogy 28 fontot elkértek egy azaz 1 darab nyakkendőért. Azért ezt duvának találtam. Hogy a blézer mennyibe fog kerülni abba bele se merek gondolni.
A tornacucc árát már tudom, bár ne tudnám. Hát jó mélyen a zsebünkbe kell nyúlni az biztos. Azért a primary-ban ilyen nem volt.
Ma pedig bemutatkozó nap volt nekik a suliban. Úgy fest Márk "lőtt" magának egy új barátot. Rá is fog férni hogy legyenek ismerősei mert a suli mint eddigi tapasztalataim szerint az összes itteni suli rókavár jellegel épült azaz luk hátán luk hetven milliom ki és bejárattal. Szóval kell majd valaki aki terelgeti az én eltévedésre kimondottan hajlamos csemetémet.:-)

Nincsenek megjegyzések: