2009. január 30., péntek

Vissza a hétköznapokhoz

Hogy visszatérjünk a hétköznapokhoz hát ennek rendhagyó módját választottuk. Beteg az egész család. :-)) Férjem kezdte, majd szépen kiütött mindenkit. Jelenleg fúvós triót alkotunk avagy zeng a trombitától a lakás. Remélem jövő hétre kimászunk belőle, mert ügyintézni kellene. Kedden voltak itt a council-tól megnézni minket. Semmi nem változott igy minden marad a régiben kifizetik a lakbérünket. De mire új szerződést kell kötni addigra remélem lesz valami változás.

Közben szösszenet az angol iskolai életből. Én nem tudom mi vonzuk be ennyire a rosszat vagy mi a csuda van már. Itt mindenki, vagy legalábbis a többseg ámuldozik az itteni rendszeren hogy milyen gyerek barát, meg mennyit foglalkoznak velük és hogy a legtöbb kicsi milyen szivesen jár stb. Erre az én fiam legújabb jelentése szerint az évfolyam társai azaz 11-12 éves kölkök rendszeresen "szipuznak" az óraközi szünetekben. Hát esküszöm lementem az agyamról! Csak tudnám a tanárok minek állnak "őrséget" a szünetekben ha nem veszik az ilyet észre. Az hogy a kölkök fele cigizik az már mondhatni teljesen természetes.
Elötte való héten torna órán magasugráltak és rosszul voltak a matracok lerakva. Fiam mondta hogy szinte minden gyerek oda verte ezét-azát de a tanár nem engedett igazitani a szivacsokon csak hajtotta oket tovább. Végeredmény: Márknak egy hete fáj a gerince. Szóval ha nem múlik el jövő hétre se akkor mehetünk az orvoshoz.
Valamit emlitést kell tennem a kampány szerű iskolai zokni lopásról is. Csak hogy valami félig meddig vicces is legyen a listában. Kérem szépen, van ugye az iskolai egyenruha aminek a része az iskolai egyen torna zokni. Szép bordó szinben 6 font egy pár belőle. Gyereknek ellopták az első torna órán mindjárt. Két hétig tornázott nélküle, majd mivel a tanár nagyon forszirozta a hiányát vettem egy újabbat. Karácsony előtt azt is ellopták. Mondtam a gyereknek húzzuk kicsit az időt mert ha nem muszájos nem akarnék még további X pár voknit venni neki csak azért hogy ellopják. Mit ad isten mikor pár hét múlva rákérdezek a dologra Márk mondja hogy mostanra az osztályból mindenkinek ellopták a zokniját. Hát én csak néztem. A tornacucc egész nap velük van, nem hagyják ott sehol, csak az adott napokon viszik be. Szóval nem értem. Zokni evő virusok terjednek az iskolában vagy pedig a sportbolt ahol a zoknit vesszük retúrjegyet adott minden példánynak én nem tudom. De ha legközelebb zoknit veszek isten bizony kérek pórázt is hozzá. :-))

4 megjegyzés:

mariann írta...

Hát,úgy tunik,ti tényleg kifogtátok ezt a sulit...

Klári írta...

Christine! Nagyon birom benned, hogy ilyen humorosan tudod felfogni a dolgokat! Így is kell! Ha negativan állsz hozzá, és állandóan dühöngsz, akkor sem lesz jobb, csak magadat teszed tönkre.

Christine írta...

Klari! Tudod legtobbszor igyekszem a humoros oldalat megtalalni a dolgoknak. Es ha valamin tudsz nevetni akkor az mar jo, mert duhongeni sok ertelme nincs olyan dolgokon amin nem tudsz valtoztatni. Persze azert neha szoktam igy is. :-))

Emőke írta...

Christine eszméletlen vagy :) milyen lazán veszed! :)))