2009. március 15., vasárnap

Megint nem szaporodnak a bejegyzések, mert semmi különösebb nem történik. Fődögélünk a saját levünkben. Várunk a visszajelzésre a council-tól hogy hogyan tovább. De egyenlőre semmi. Végtére is nekik nem sürgős.... :-(
Múlt hétégén Osziék elvitték a parabolát, mert a UPC ki akarta cserélni. Azóta nincs tévé és ez rendesen megfekszi a gyomromat hisz nem csak computer függő vagyok de tévé függő is. Igy most máshonnan kell a napi betevő tévéműsorhoz jutnom. Egyenlőre még győzzük letöltéssel, aztán remélem jövő hétvégén megérkezik az új antenna. Ha el nem felejtem hozatok velük tojás festéket is, mert az utóbbi két húsvéton nem jutottam hozzá igy nem is tudtam "igazi" festett tojást csinálni csak amolyan "hamisat". Márpedig a húsvéthoz nekem a szines tojás hozzá tartozik! Hiába na vannak még berögzült dolgok. Viszont a locsolkodást gyerekkorom óta utálom. Szerencsére a férjem se forszirozza a dolgot. A fiam pedig kimondottan utálta mikor otthon voltunk, mert hogy az oviban nem elég hogy meg kellet locsolni a lányokat, de végig is kellet puszilni az összest és ezt a fiam már nem tolerálta. Még hogy ő idegen csajokat puszilgasson! Egy (akkor még) hét éves összes feháborodásával egyszer s mindenkorra kikérte magának! :-)))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

LOL! :)
Amúgy igaza is van a fiadnak! Az, ami a locsolás lényege volt anno, régen elveszett már ebben a gusztustalan anyagiasságban. :((

A tévéfüggést megértem, bár nálunk a férjem haldokolna tv nélkül, én az internet nélkül nem tudok élni.

A festett tojásokkal mit csináltok amúgy később?

Christine írta...

Internet nelkul mi sem tudunk letezni. Lassan mondhatom az hogy az egesz eletunk internet alapu.Szinte minden azon keresztul jut el hozzank. Hirek, informaciok, ujsagok, teve musor, konyvek es itt Angliaban a vasarlasaink nagy reszet is az interneten bonyolitjuk mert egyszeruen nincs mas, nincs bolt.

Tojas. Ha tojasfestekkel festem oket akkor siman megehetoek semmi bajuk tole. De ha massal festem akkor bizony a kukaban vegzik utobb.