2009. április 26., vasárnap

Boggy flower/Blogvirág

A neten kóbórlás közben találtam egy érdekes oldalt elkészitheti mindenki a web oldala "virágát". Az oldal itt található.
Az enyém ilyen lett:




What do the colors mean? / Mit jelentenek a szinek?
blue: for links (the A tag)
red: for tables (TABLE, TR and TD tags)
green: for the DIV tag
violet: for images (the IMG tag)
yellow: for forms (FORM, INPUT, TEXTAREA, SELECT and OPTION tags)
orange: for linebreaks and blockquotes (BR, P, and BLOCKQUOTE tags)
black: the HTML tag, the root node
gray: all other tags

2 megjegyzés:

darilh írta...

:))
Szép színes!:) Van neve is?
Képzeld, tegnap tudtam meg, hogy lehet orgonát kapni itt egy boltban, úgy örültem neki!
(Ez azért nagy szám, mert LA-ben nem él meg az orgona, ahhoz túl meleg van.)
Most szerintem én is csinálok valami blogvirágot, és akárhogy néz is ki, orgonának fogom hívni. :)

Christine írta...

Nem, nem neveztem el.:-)) Engem inkább a bodza virágra emlékeztet a szerkezete.Amúgy tök jól néz ki amikor csinálja a program, mert a szemed előtt nyilik, bomlik ki az egész szép lassan. Mintha tényleg egy virág kinyilását néznéd.
Orgona. Én is nagyon szeretem. Itt van ugyan, de nem túl gyakori igy ha véletlenül összefutok egy-egy bokorral akkor azt mindig körbecsodálom. :-))