2009. május 24., vasárnap

Mivel már tegnap is gyönyörűséges idő volt igy elhatároztuk hogy kihasználjuk az alkalmat és kimegyünk árulni a car boot sale-re. Fél nyolc előtt már ki is értünk, de ma minha mindenki meg táltosodott volna már nagyon sokan voltak, pedig elvileg csak kilenctől éri meg bejönni a vásárlóknak. Ezért mindjárt ki is pattantam hogy rezelváljak két asztalt magunknak amig még van miből. Alighogy elkeztünk kirámolni egyből meg is rohatak minket. Mikor minden kint volt igazából akkor jöttünk rá hogy a sok kacat csak a garázsban meg a szobában tűnt olyan soknak igy itt a többiek mellet határozottan kevés volt. Sebaj, végül is sokan csak a buli kedvéért csinálják. Igyekeztünk mi is annak felfogni. Végül is ha a kukába szánt dolgokból sikerül egy kis pénzt csinálni akkor abból baj már nem lehet. A nap szépen sütött, az emberek özönlettek. Dél felé már kezdett kissé felforrni az agyvizem, de hiába minden a zsúfolt placról nem lehet csak úgy meglógni. Végül fél kettő körül szabadultunk. Addigra szó szerint ropogósra sültem. A maradék lomot elfurikáztuk a recycle centerbe majd irány haza mert Szilvinek már kopogott a szeme az éhségtől. Itthon derült ki hogy a döglesztő meleg amitől oly rosszul voltunk az mindössze 21 fok volt. Ebből is látszik hogy túl régóta vagyunk itt......:-))) Én meg nem győzöm kencézni magam mert a leégett bőrőm úgy csinál mint egy kiszáradt szivacs akármit rákenek fél perc alatt eltünteti....
Ja és még valami, csak úgy lábjegyzetként. A cheshami magyarság ugye rendszeres látogatója és élvezője ezeknek a rendezvényeknek mégis úgy csinálnak mintha az itt való árulás valami szégyelni való dolog lenne. Nem tudom ha mindenki szégyelné az árulást hogy akkor ugyan hol vásárolhatnának meg kitől. Arról nem is beszélve hogy a garnitúra kétharmada úgy ment el melletünk mintha ott se lettünk volna, pedig mindenki ismer minket. Hát ennyit a külföldre szakadt hazánk fiairól....

6 megjegyzés:

erika.vari@gmail.com írta...

Talán ez a hozzáállás miatt sem működik igazán, vagy igazán jól itthon a car-boot sale. igazán nincs is, pedig én szeretem, és hiányzik, és szerintem az mindenkinek jó! de itt az eladó nem akarja, hogy a vevő jól járjon, még azzal sem ami neki már úgysem kell, hát igen, ezek szerint még azzal is bajuk van, ha valaki árul :S fura, az ebay/vatera is annyira másképp működik, hogy csak nézek :)
Legközelebb naptej/napszemüveg/kalap :)

Christine írta...

Bonca, a magyarok nagy resze mindenbol es mindenkibol hasznot akar huzni. Persze tisztelet a kiveteleknek. Mi ingyen is odaadtuk a jatekok egy reszet mikor a kisgyerek szerette volna, de nem volt ra penze igazabol. Ha egyszer ugy is a szemetben vegzi akkor nem mindegy? Tudom otthon maskepp van. Vateraztam ket evig. Mivel sose kertem sokat semmiert igy a dolgok nagyreszet konnyen el is adtam. Ennekem az volt a celom minnel tobb dolog elkeljen es minnel kevesebb menjen a kukaba mikor kijovunk ide. Masok meg inkabb a kukaba dobjak nehogy a vevo esetleg jol jarjon....hat ez van sajnos.
Napszemuveg. Mivel szemuveges vagyok igy nem tudok hordani. Kanadaban volt utoljara szemuvegre csiptetheto napszemuvegem. Kalapot is ott hordtam utoljara azt hiszem. Hiaba no itt ritkan van ilyen ido hogy igy jarjon az ember. Elszoktam tole hogy erre is figyelni kell. :-)))

Csilla írta...

Belgiumban brocant-nak hívják ezeket a vásárokat. Brüsszelben be vannak osztva a kerületenként, sőt utcánként, hogy mikor hol van ilyen vásár. Interneten utána lehet nézni az időpontoknak. Itt nagy divat ez, nálunk is lesz, pont a hétvégén. Vannak akik garázsvásárt hirdetnek. Már jó előre kiírják óriási lepedőkre, hogy vásár lesz ekkor és ekkor, aztán ott is lehet kincsekre akadni. Itt nagyon szeretik ezeket a vásárokat az emberek, mi is beálltunk már a sorba.

Én e-bay-ozok. Nagyon sok érdekes és számunkra értékes dolgot tudtunk már venni itt, vagy mi adtuk el a számunkra felesleges dolgokat. Müködik.

A magyarokról? Hát, a kerülgetés az itt is nagyon megy! Aztán meg csodálkozva rád néz ha ráköszönsz, hogy jé, nem is vettelek észre. Ja! Persze! Na, mindegy, hagyjuk!

Christine írta...

Csilla, ez jo lehet nalatok is. En nagyon szeretek ezeken a vasarokon bameszkodni elhiszem hogy ti is elvezitek. :-)) A "garazsvasar"-ba meg Kanadaba kostoltam bele. Az sem volt rossz. Van itt a varosban egy haz ahol rendszeresen tartanak ezt. Sehol mashol, de ennel az egy haznal mindig van. Ugy jarok mar oda mint regi ismeros. :-))
Az e-bay....nekem annyira nem jon be. Az ujmodi rendszerbe ha eladsz akkor fizetned kell nekik akkor is ha el sem adtad az arut. Vasarlasnal pedig mar tobbszor becsaptak. Igy nekem tobb a rossz tapasztalatom vele mint a jo. Viszont vannak dolgok amiket csak rajtuk keresztul lehet idonkent beszerezni. Igy...csak muszaj hasznalni...

Bea írta...

Szia!
En most nem a temahoz szolnek hozza, nem baj?
Orulok, hogy megtalaltam a blogodat. mar 4 eve elek Angliaban, de szegyenszemre fogalmam sincs hol van Chesham. Bar nagyon ismerosnek hangzik.

Christine írta...

Bea, orulok hogy ram talaltal! Nekunk is augusztusben lesz negy eve hogy itt elunk. Chesham konkretan Londontol nyugatra fekszik...most meg nem mondom hany merfoldre. Itt van a londoni Metropolitan line metro vegallomasa minalunk.