2009. augusztus 4., kedd

Ma olyan igazi jóféle angol időjárás volt egész napos sötétséggel, időszakonként eleredő esővel. Nem tudom más hogy van ezzel de nálam ilyenkor bellül is sötét van, mármint a fejemben. :-) És nincs az a kávémennyiség ami fölkapcsolná bennem a vilanyt. Igazából már tegnap kezdődött mivel Szilvi úgy döntött nem megy vissza Bristol-ba csak hétfőn reggel. Mert igy egy éjszakával többet alhat a saját ágyában. Viszont ennek köszönhetően hajnali 3:45-kor keltem tegnap. Jó esélyel ennek hatásai húzódtak át nálam mára is. Ráadásul fiam kitalálta hogy ma mindenképp úszni kéne menni felfrissiteni a tavaly tanultakat. Így hát kora délután úszni indultunk. Azt hiszem ennyi lelkesedéssel mentem volna ma a saját kivégzésemre is. :-)) Jó hir gyerekem nem felejtette el a tavaly tanultakat. De én nem tudom mennyi klórt pakolnak itt az uszoda vizébe mindenesetre hazafelé már viszkettem mindenhol tőle. Ezért egyik vízből a másikba másztunk mert hazaérve mentünk egyből a zuhany alá, majd másztam volna bele a testápolós flaskába hogy megelőzzem a további következményeket. Szerencsére nem fértem bele. Mármint a flaskába. Én.
Maradt a hagyományos mód. Majd gyors kaja mert cseppemet az éhalál kerülgette. A víz jól kiszívta, elfáradt, jóllakot igy most alszik, ami különben nem szokása neki így délutánonként....lehet nekem is ezt kéne? Az a helyzet hogy az üres ágyban viszonylag keveset alszom abból az amúgy sem túl sokból amit rendesen képes volnék aludni. És ez egy idő után megfekszi az agyamat vagy mi.....:-))

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Mi meg a melegtől pihegtünk egész nap. Délután már 28 fok volt. Este sütögetéssel üttük el az estét, sürün locsoltuk a méhecskéket, hogy békén hagyjanak minket és a gyerekek is játszhassanak kint.

Hozzán ilyen meleget mondanak egész hétre! Majd küldök egy kicsit, addig is pihenj, pihenjetek, hiszen ennek van most itt az ideje! És már kedd este van, nemsokára jön haza Apa is és ujra teljes lesz a család! :)))

Ányi írta...

Nyugi, itt is bána volt az idő egész nap, reggel mmár szakadt az eső és sötét is volt sokszor. Hasonlóan fáradt az agyam.
De a sztoridon jót vigyorogtam, jó humorral írtd le a napodat :-)

Christine írta...

Anyi, tudod amig az ember megtalalja a humoros oldalat a dolgoknak addig nincs nagy baj. :-))
Csilla, szombatra ha kerhetnek egy kis jo idot....mar az is eleg volna hogy ne essen az eso. Csak hogy vegre megkaphassa Mark az "ajandekot". Mert a mostani elorejelzes szerint ugy fest megint elmarad....