2009. augusztus 25., kedd

Megigértem, úgyhogy nem váratok senkit tovább hisz tegnap megfőztem. Szilviék szupertitkos családi receptje a "milánói" aminek semmi köze a milánóihoz és amit én a páromtól ő meg a nagymamájától tanulta. Amit én inkább Olasz rakott tésztanak hivnék. Illetve igy hivom azóta mióta 1999-ben megismertem az internetet és vele a Drótpostagalamb egyszerűbb nevén a DPG receptes világát.Ott tettem először "közkincsé" ezt a finomságot.

Tehát:

Olasz rakott tészta

80 dkg darált hús,
50 dkg makaróni tészta,
30 dkg gomba,
20 dkg főtt császár szalonna,
30 dkg sajt,
0,5 l ketchup

Elkészités:

Az apróra vágott szallonát kisütöm, majd rádobom az összekockázott gombát. Megpárolom, majd hozzá adom a darált húst és együtt tovább piritom öket. Mikor elfőtte a saját levét felengedem az egészet ketchuppel, picit sózom. Hagyom meg rotyogni kicsit majd az egészet félreteszem.
A tésztát kifözöm, majd a felét egy kivajazott tepsi aljára teritem. Erre kerül az elkészitett húsos szósz, majd ennek a tetejére a tészta másik fele. Az egészet megszórom reszelt sajtal, valamint meglocsolom higitott ketchuppel. Sütöben fél óra alatt ropogós pirosra sütöm.

És a belőle készült receptes oldal is.

6 megjegyzés:

LaceE írta...

Nagyon guszta itt is :) Ha elérem a kívánt súlyomat esküszöm, hogy kipróbálom :)

Merika írta...

Azt gondolom ez valóban finom, mert szerintem ezt én már kóstoltam!Ugye nem tévedek Cristine?

Christine írta...

Nem tevedsz Merika. :-))
LaceE. Szerintem teljesen a sulyodnal vagy. Akarcsak en. :-)))))

LaceE írta...

Bárcsak igazad lenne :) De remélem nem sokára ott leszek ahol szeretném. Akkor végig kóstolom az összes receptedet. És ezt megígérem :)

Csilla írta...

Szombati ebéden már nem kell gondolkodnom, és sok munka sem lesz vele, nagyon köszike!

Christine írta...

LaceE, akkor kivanok sikeres fogyokurat neked! Az en kajaim valoban nem epp dietasak.:-))
Csilla. Jo etvagyat hozza nektek!