2009. szeptember 24., csütörtök

Cukkini

Mivel ma Ribizlifőzelék oldalán olvastam hogy ő mit kezd a cukkinivel (jól nézett ki úgyhogy azt is ki fogom próbálni) igy eszembe jutott hogy nem meséltem el én mit kezdtem vele. Már rég nem csináltam ezt ami szintén saját ötlet szerűség. Szóval cukkini meghámoz, feldarabol. Jól megsózom, megborsozom kicsit félre teszem. Tejből, lisztből, sóból és ha dőzsőlni akarok némi rezelt sajtból besamel mártást főzök. A cukkini közben enged egy kis levet azt leöntöm majd a szeleteket tepsibe rendezem. Ráöntöm a besamel mártást majd megszórom még egy kis riszált sajtal, sütőbe tolom fél órára. A végeredmény:

5 megjegyzés:

Csilla írta...

Hu, ez nagyon fini lehet! Szerinted köretként nem lenne jó esetleg husi mellé? Vagy ti csak magában fogyasztjátok?

Christine írta...

Egy natur szelet melle vagy egyszeru sult husok melle szerintem kivalo koret. En magaba ettem, mert a csalad termeszetesen nem eszi meg. Igy ezeket csak ugy stikaba keszitem el magamnak. :-))

Csilla írta...

Hmmm, na majd én! Bezzeg meg fogom etetni velük, annyira guszta! :)))

Christine írta...

Tegyel ugy! :-)))))

Ziebi írta...

Sajnos nem szeretem a besamelt, de jól néz ki :)