2009. október 19., hétfő

Álmosan teltek az utóbbi napok. Talán azért is mert tipikus angol idő van, szürke és sötét minden. Vagy talán azért mert pénteken végre hosszú várakozás után útjára indult az emigrációs csomagunk és most leeresztettünk kicsit. Megtettük végre az első tényleges lépést a álmaink felé vezető úton. Majdnem egy hétig tartott mire megszültük....úgyhogy remélem nem találnak benne hibát. És most várunk. Türelemmel. Na jó ez igy nem igaz, de attól még várni kell. :-))

Nemsokára itt a Halloween és bár már jó néhány évet éltünk ebben a közegben még sosem vettünk tököt. Nem tudom miért de Kanadában se vettünk soha, pedig ott eljártunk rendesen a Trick-or-treat körútra. Hát most ennek is elérkezett az ideje. Vettünk egy helyes kis pumpkin-t....na annyira nem kicsi. Aztán hogy mit sikerül kezdeni vele azt majd megmutatom. Végtére is ez lesz életem első tök faragása. :-))

5 megjegyzés:

LaceE írta...

Sajnos itt is szürke esős az idő. Szorítok Nektek, hogy a papírokkal minden rendben legyen.
A faragott tökre meg nagyon kiváncsi vagyok :)

Christine írta...

LaceE, koszi a drukkolast! Rank fer mert nagyon kukacosak tudnak lenni.
A tokre en magam is kivancsi leszek mi sikerul majd belole. :-))

Kriszti írta...

Én is szorítok!:-)
Szép "tökös" napot!

Ziebi írta...

Mi is vettünk tököt, de szerintem csak simán megsütjük :)

Christine írta...

Kriszti, koszi!
Ziebi, en is gondolkoztam rajta hogy kene venni egyet sutesre is mert sult tokot utoljara akkor ettem mikor a fiam meg oviba jart.