2009. október 12., hétfő

Igaz Halloween még odébb van majdnem három héttel, de nálam már felmerült mint téma. S azon apropó kapcsán mint ahogy az előző bejegyzésben irtam is - Szilvi megkapta végre a fogsorát. Azt is irtam hogy nagyon-nagyon régóta nem voltak már fogai és mi ehez az arcához voltunk hozzászokva. Igy az első teli szájas mosoly eléggé kisértetiesre sikeredett. Én kapásból Schwarzenegger-re asszociáltam a Terminátorból, fiam pedig egyszerűen kimeredt szemekkel elhátrált a vigyorgó apja elől. No ez az érzés adta magát hogy Halloween-es képet csináljak belőle. :-))


Persze idővel megszokjuk majd mi is az új mosolyát, de ehez idő kell mint ahogy neki is újra kell tanulnia vele enni és beszélni is.
A képhez felhasználtam:
Witchy Woo Ghost Train Freebie by Twinky
Bel Vidotti Scrap ~ Spooky
BD-Halloween
Halloween Town Train
A holdat a netről ollóztam és ecsettel készült hozzá a holdudvar.

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Naaa, nem is! El is hiszem, hogy fura, nekem is vannak ezzel kapcsolatban sajnos tapasztalataim. Ujra beszélni, enni, mosolyogni, meg még pár dolog, de azért nagyon jó, hogy ujra van, ugye? És a könnyüt könnyü is megszokni! :)))

Christine írta...

Persze hogy jo ujra van foga! Ez természetes. Mar nagyon varta es vele egyutt mi is. De szoknia kell mert most meg minden baja van neki vele. Nyom, dorzsol, kiesik, stb. Szoval nem csak nekunk fura. :-))De majd tul leszunk ezen is. :-)