2009. november 27., péntek

Karácsonyi blogruha

Itt az ideje a karácsonyi blogruhának. :-)) Remelem tetszik és másnak is segit hangulatba jönni. :-))
Felhasználtam hozzá:
Creativ Victorian_ChrBits
BD-SnowBlue
SL-Swieta_w_ScrapLandii-paper_part_5
Cewe_zimanko
slb_christmas overlay
adelina-winterfest-p1
Holly Jolly Tagger
MPD_Christmas_Elfs
A mikulás-hóember páros pedig a netről ollózva.

A hóesést Mammka blogján láttam meg először. Tőle jutottam el arra az oldalra ahol az eredeti html kód van. Ide.

6 megjegyzés:

LaceE írta...

Bár nekem még olyan messzinek tűnik karácsony, azért nagyon tetszik az új ruhád. De érzem, hogy ez a kevesebb mint egy hónap nagyon gyorsan el fog jönni és még mennyi minden dolga van addig az embernek :)

Kriszti írta...

Nagyon jó lett az új blogruha!!:-))Jót kreáltál!!!:-)
Utólagos engedelmeddel a havazást "átvettem" tőled! Köszönöm!!

Secima írta...

Ó, de csini karácsonyi rucid van! Én már ugyan hangulatban vagyok, ezért különösen jó érzés itt lenni a blogodon. :))

Ziebi írta...

Nagyon jóóóóó :)

Merika írta...

Jó lett már én is gondolkodom a karácsonyi ruhán, de még nincs igazán karácsonyi hangulatom.Látom Náklatok már elkezdődött, talán ha itt is több lesz a kivilágítás egyebek.Jók a képek ne bántsd a gépedet mert megsértődik szegény!!!

Christine írta...

Koszi mindenkinek! Orulok hogy tetszik!