2010. március 28., vasárnap

Kérdezz 8-at!

Éva-Judit invitál játékra.Pár kérdés meg válaszolása feladat.

1. Mi lenne, ha nyernék a lottón?
Meg sem állnék Kanadáig.

2. Rossz szokásom?
Duzzogós vagyok. De hamar elmúlik. :-))

3. Koffein?
Reggelente egy vagy két pohár hig tejeskávé formájában.

4. Színeim?
Ha ruhákról van szó akkor leginkább a kék és a zöld.

5. Mi van most rajtam?
Itthoni "játszóruha" ami egy pólóból és egy vékony nadrágból áll.

6. Háziállat?
Mióta a fiam megszületett azóta nemigen. De itt nem is lehet.

7. Tíz év múlva hol látom magam?
Kanadában a saját házunkban a könyvtárszobában a gép előtt ülve és nektek irogatva.

8. Legutóbbi nagyon jó élményem?
A kirándulásaink. Van más is, de az nem publikus. :-))

És akiknek tovább adnám a stafétát mert kiváncsi vagyok Ők mit mondanának:
Hicudzsi, Csilla, Gabi, Tinkmara

5 megjegyzés:

Emőke írta...

Megcsináltam, köszönöm, hogy továbbadtad nekem is. :)
http://hicudzsi.freeblog.hu/archives/2010/03/28/Valaszolgatos_jatek/

Puszi :)

Gabriella írta...

Köszönöm, igyekszem megírni hamar....
Kanada meg csk összejön mostmár hamar!!

Csilla írta...

Köszönöm a játékot, megcsináltam én is!

Monka írta...

Nagyon szép a blogod, igazi tavaszias hangulat :) Drukkolok a kanadai terveitekért!

Tinkmara írta...

Köszönöm a stafétabotot.
Meg azt, hogy ilyen őszinte voltál. Mint mindig. :)
Kanadát kívánom Nektek, a lehető leghamarabb. Ölelés, puszi!