2010. augusztus 14., szombat

Gyűjtőszenvedély ismét

Tavaly óta nem volt gyűjtőszenvedélyes bejegyzésem. Leginkább azért mert sokáig visszafogtuk magunkat mondván minek vegyünk bármit is ha később úgyse tudjuk magunkal vinni. Aztán utóbb kiderült hogy nem is megyünk sehova. Illetve befigyelt a költözés itt városon bellül. A napalink továbbra is félkész állapotban leledzik. De azért pár apróságot mutatok a hétvégi vadászatokból.

Egy ilyen fésülködő asztalra való szettet régóta akartam már. De a legtöbbje hiányos. De végül csak lett egy ilyenem is, erre most itt épp nincs hova tennem. :-))


Végre találtam egy nekem tetsző festményt is a múlt hétvégén. (A kanadai nagytesóját azóta is sajnálom.) De a fotó nem igazán adja vissza. Vakuval be csillan, anélkül meg kutyafüle se látszik.


Néminemű fémárú, ha már bazároskodom.:-))

Madárkák mint só és bors szóró.

Ez a kedvencem, igazi nagymama hagyaték. Sajnos nincs meg a párja és fura mód fémjel sincs benne pedig itt minden manufaktura fémjelez.

Ezt kivételesen használjuk is. Csak valami ezüspucoválót kéne szereznem hozzá.....

Valahol van egy cukortartóm és egy tejkiöntőm is hozzá....de meg nem mondom hol....

Ezt a klasszikus kinai szekrénykét is az elmúlt hetekben lőttem. Párom meglátta és rámförmedt "ott ne hagyd!". Hát nem hagytam. :-))
Egyébként azóta azzal cukkol hogy "fiókos szekrényt" vettünk ergó ne sipoljak hogy nincs hova pakolnom. Na ja....csak varázsló tudást nem árulnak hozzá a car booty-n hogy picikére zsugorithassam a belevalókat. Pedig milyen jó lenne....:-))


És végül néhány teáskanna is akadt még.



10 megjegyzés:

pufiindian írta...

Óh de jópofa cuccok ! No ezért kicsit irigykedem, mert én is szeretnék legalább körülnézni ilyen helyeken. A madaras só-borstartó csúcs, no és a teáskannák....

Gabriella írta...

Micsoda kincsek!Nagyon tetszik, főleg a fémáru. Nagyon jó kis szerzemény! Na és a kínai kis szekrényke! Az milyen klassz!Látom a teáskannák is gyűlnek!Jó vásár volt!

szoffy írta...

Húúúú imádom az ilyesmit, nagyon szerencsés vagy, hogy megtalálod ezekta kis kincseket!

Monika írta...

Jaj,jajjjj,de irigykedem.:)
A fésülködőszett két darabját én is láttam nálunk a lim-lomos boltomban,de az ára nem volt kevés,így ottmaradt.:(

mariann írta...

Szia!
Ezust-tisztító szert tudsz venni az Argosban,az ékszeres pultnál.

Merika írta...

Christine! A fém dolgokat egytől-egyig elfogadnám!!!! Jó lenne nálunk is bevezetni az ilyen vásárokat! Mindig ott lennék! Sajnos itt csak méregdrága régiségbolt van, vagy piacon nagyon gagyi dolgok. Ott nincs kedvem keresgélni, pedig lehet hogy ott lenne érdemes!

éva judit írta...

Kincsek a javából:)jó lenne már egy nagy polc ahova kitehetnéd és persze a portól törölgetnéd is:)
Én sidolt használok az ezüstre

Edinbogyo írta...

Fogkremmel tisztitsd at fogkefevel az esustot, ragyogni fog, en mindig ugy takaritom a fulbevaloimat, lancaimat! Nagyon szepek a kincsek:) en most vasarnaponkent dolgozom sajna, betege is vagyok, hogy ki kell hagynom a car-bootykat:D

Csilla írta...

Hát, tudod elnézegettem volna még egy ideig, mind nagyon szép. A teáskannáidon meg még mindig el vagyok hülve, a tavalyi bemutatásod után. Itt ilyenek nincsenek, vagy még nem vettem észre? De nagyon ügyes vagy!

Emőke írta...

Gyönyörűek :)