2010. szeptember 20., hétfő

Ma reggelre új szépséges fotómodellem akadt. :-))



Gyerekkorom óta oda vagyok a babákért. Persze nem akármilyenekért, hanem az igényes szép és lehetőleg minnél nagyobb babákért. Az első ilyenem nagyobb volt nálam, mikor megkaptam. :-)
Aztán persze a gyerekkori babák eltűntek az idő homályában. Remélem jó helyen vannak....
Viszont néhány éve kezdtem szemezni a felnőtteknek készült gyűjteménybe való babákkal. Eddig csak csodáltam őket. Mondván túl sok helyet foglalnak, túl drágák, stb. kifogás volt bőven miért ne kezdjek el babákat IS gyűjteni. Aztán tegnap az utolsó előtti car booty-k egyikén valahogy úgy jártam mint Ziebi a macival. Azzal a különbséggel hogy én még fizettem is (igaz nem sokat) azért hogy megmenthessem az enyészettől e szép hölgyikét. Kukába való szütyőből került elő, szégyenletesen piszkosan és elhanyagoltan. Egyszerűen nem volt szívem otthagyni, főleg hogy még szutykosságában is gyönyörű volt. Aki árulta mondta ugyan vegyem meg a többit is, erős volt a kisértés, de úgy voltam vele hagyok másoknak is megmenteni valót.
Aztán itthon rögvest "pucérra" vetkőztettem szegényt hogy rendbe tehessem.





Amit le lehetett hámozni róla azt leszedtem. Ekkor derült ki hogy nem csak elhanyagolt de két ballábas is a drága.



Mindenét szépen kimostam, megszárogattam. Haját is rendbeszedtem. Aztán ma reggel újból felöltöztettem és megcsodáltam.











Szerintem megérte. :-))

5 megjegyzés:

Ziebi írta...

Jó tudni hogy nem csak én vagyok olyan aki ellágyul 1-1 ilyen vásáron. :)))
Nagyon csinos a hölgy :)

Gabriella írta...

Hölgy, tényleg. Szép lett. megérte a fáradtságot!

csuti írta...

Tényleg gyönyörű!

pufiindian írta...

Hogy Te milyen ügyes vagy. Gyönyörű lett a baba. Tartok tőle nemsokára társaságot fog kapni.

éva írta...

Azt a mindenit:) ezt én sem hagytam volna ott
Nekem nem jutott?:)
Ez ténylrg gyönyörű,gratula az új szerzeményedhez!