2010. november 20., szombat

Nő a gyerek

Igen, nő a gyerek. Szó szerint is és átvitt értelemben is. Csütörtökön jó előre figyelmeztetett hogy próbáljam megjegyezni miszerint pénteken "non-uniform day" lesz. És ha ketten próbáljuk erősen megjegyezni akkor talán valamelyikünk nem felejti el. :-) Már ez is megható számomra hogy miként próbál gondos felnőttként ügyelni debil szülőanyja szita agyára. :-))
Végül egyikünk sem felejtette el, igy szemtanúja lehettem hogy az én eddig a ruházkodást magasról letojó kisfiam hogy alakul át hirtelen finnyás divatértő ficsúrrá. Aki hosszú percekre a szekrénye elé dermedve centiről-centire átszálazza az összes ruháját hogy kiderüljön mit is kéne felvennie eme roppant jelentős alkalom örömére. Én meg csak álltam ott leesett állal és próbáltam megemészteni gyermekem eme változását. Egésszen kicsi kora óta érthetetlen módon sosem érdekelte milyen ruha kerül rá. Még nyomokban se volt fellelhető benne az érdeklődés csirája sem a ruhaneműk iránt. Aztán persze az itt uralkodó kötelező iskolai egyenruha divat csak még rátett erre. Ennek köszönhetően viszonylag kevés "civil" ruházmánnyal rendelkezik. Illetve az is ide játszik hogy évente átlag 10 centit (!) nő a cseppem, igy nagyjából évente kell neki komplett új ruhatár. Mindezekből összeadható hogy komoly erőfeszitést igényelt a "mit vegyek fel" kérdéskör. Erőfeszitést....tőlem, hogy csak suttyomba vigyorogjak és erőst tartózkodjam a röhögéstől, különben az én kisdedem vasvilla tekintettel fogja ismét tudomásomra hozni hogy igenis oda kell figyelni a részletekre....a ruhákban is. :-))

3 megjegyzés:

Secima írta...

Megmosolyogtattál. Köszönöm. :)

Gabriella írta...

Azt hiszem Christine jobb lesz ha elkezded eddzeni magad e témában!
Mint lányos szülő tudom miről beszélsz. De legalább a te cuccodat nem fogja lenyúlni!

pufiindian írta...

Nocsak, nocsak. Nem valami kislány van a dologban ? Vagy nem koedukált az iskola ?