2010. november 27., szombat

Victorian Evening

Tegnap este fél hat felé felcihelődtem hogy kimenjek fotózni. Gyerekem végül úgy döntött mégis kijön velem. Igy utólag ezt megbántam, mert minden baja volt neki. A zene túl hangos a körhintán, a flekken sütők büdösek, baromi hideg van és még a haja is fáj. Na jó a haja nem, de a lába igen. Mindezen érveknek köszönhetően valóban villámlátogatást tartottunk. Egyébként igaza volt reggel, minden ugyanolyan volt mint az előző alkalmakkor kivéve hogy most kevesebben voltak és valahogy nem akaródzott beindulni az egész. Sokáig azt hittem hogy a polgármester el se jött, pedig nélküle nem este az este. Aztán itthon kellet rájönnöm hogy de eljött. Sőtt! Le is fotóztam. Csak a nagy sötétben meg a hirtelen meglepetéstől hogy bepózoltak nekem fel se tünt ki állt a kamerám elé.
Szóval az este a kisvárosi idilről szól. Körhintával, tombolával, bóvliárusokkal. Élvezzétek! :-))

Körhinta esti fényben.



Polgármesterék futólépésben.



Aztán hirtelen megtorpantak és várták hogy fotózzam. Hát fotóztam. :-))



Kezd kis mozgás lenni.



A cukorka árus mindig népszerű. :-))





Egy kis karácsonyi kirakat hangulat...



Ma reggel pedig felébredve ez a kép fogadott.





És igen, napok óta minuszok vannak. Holnap pedig ismét futnak a mikulások....de erről majd holnap.

5 megjegyzés:

Emőke írta...

De jók lettek a fotók! Nekem tetszik ez a rendezvény.:)
Nálunk még nincs hó..:)

Christine írta...

Nekem is tetszik. Csak a család unja már, hogy minden évben ugyanaz. De én meg úgy vagyok vele hogy itt a városban annyira kevés "esemény" van hogy annak a kevésnek örülni kell. A karuszel meg nagy kedvencem. Úgy tudom bámulni mint egy három éves. :-))

Gabriella írta...

Itt holnap kezdődik a buli!! Hó már van!
Jó kis képriport!!
Mindjárt Karácsony!!

euthymia írta...

pfu, tök jó képek lettek!
79 mérföld kb a távolság, de szerencsére itt nincs még hó, remélem, vasárnap reggel nem ilyenre ébredünk!!!

kreatívhit írta...

Szép vasárnapot! Jó volt olvasgatni megszemlélni a fotókat.Köszönöm.