2011. március 29., kedd

Sims

Mindig azt szoktam mondogatni hogy nem vagyok egy nagy rajongója a pc játékoknak. Nos, egy ideje ez már csak fél igazság. Ugyanis a Sims menthetelenül belopta magát a szivembe. De még mindig ez az egyetlen játék ami tartósan le tud kötni. És az is igaz hogy még mindig csak bizonyos időszakokban kattanok rá. Hogy aztán a szél fordultával hónapokig rá se nézzek.
Az évek folyamán több változata is kijött számos al- és mellékjátékkal. Én az alábbi verziókkal és bővitéseikkel játszom-játszottam leginkább.


A legelső amit úgy három éve ismertem meg és ami a végére 16 lemeznyi bővitéssel rendelkezett.




Amit úgy egy éve kezdtem el játszani. Már nagyon sok fejlesztéssel a ketteshez képest...




És most ebben a hónapban jött ki egy új "mellék" játék. Ami teljesen új vizekre viszi a játékost. Még csak barátkozom vele, de nagyszerűnek néz ki.



És ami kapcsán ez az egész téma most felmerült bennem az az hogy ez a játék egy táp gyilkos. Bocsánat a ez igy csak közvetve igaz. Hisz valójában a játéktól beinduló videokártya vesz fel túlságosan sok energiát, amit az átlagos tápegység nem tud teljesiteni. Ennek köszönhetően egy éven belüll a harmadik tápegységét fogyasztja pillanatnyilag a gépem. Az utolsó egy hónapig birta. Először még azt hittük csak simán elöregedett. Aztán a második kezdett kimondottan felszálló repülőgép motor hangokat produkálni igy rájöttünk hogy a dolog nem véletlen, mert a Sims játék elinditása hozta ki belőle ezeket a tüneteket. Sajnos a garanciális csere keretei között nem lehet nagyobb teljesitményű tápegységhez jutni igy most kiváncsian várom hogy meddig fogja birni. Igaz a játék beállitásait lejebb vetük, de ez csak kis mértékben javit a helyzeten. Azért Sims elvonási tüneteket még nem produkálok. :-))

Nincsenek megjegyzések: