2012. március 8., csütörtök

Március 8.

Március 8. Ez a dátum nem csak a lassan feledésbe merülő nőnapot jelenti nálunk, hanem a kapcsolatunk kezdetének dátuma is egyben. Aminek ma van 26 éve. Úgyhogy nosztalgiázom kicsit. :-)



Ezt a macsekos kártyát az első évfordulóink egyikére vettem a páromnak, szóval több mint húsz éves és azon kevés emléktárgyak közé tartozik ami még a mai napig megvan. Verset is irtam bele, de azt talán inkább majd egy másik alkalommal teszem közszemlére. :-)



Ez a két üveg cicus viszont konkrátan 26 éves, a párom ajándékozta nekem őket a ballagásomra '86 juniusában. Azóta őrzöm őket. Igaz az utazások során a bajuszkák megtöredeztek, de itt vannak, velünk maradtak az évek során.
És igen mi ilyen macskás népek voltunk akkoriban, én főleg mint ugye komoly 17 éves. Sajnos a macska gyüjteményem többi darabja már nincs meg, de ehez a kettőhöz is rengeteg szép emlék fűződik.

9 megjegyzés:

GlobalGrover írta...

boldog nonapot! nekem tulajdonkeppen ez mar egy nem letezo unnep leven amerikai a ferjem. ugyan mindig felhozom hogy hat nonap meg ize de egyszeruen nem jelent neki semmit. persze a valentin nap igen, ami vegulis hasonlo :-)

nem semmi hogy megorizted azokat a dolgokat kb 26 eve!!

éva judit írta...

Gratulálok az év fordulótokra:)

Merika írta...

Christine, ez olyan aranyos! Amúgy is cica rajongó vagyok, és jó ünneplést, őrizd még nagyon sokáig őket!!!!

tündérilona írta...

Örülök, hogy a fekete macska szerencsét hozott!

Zsofia írta...

Gratulálok, tényleg nagyon kedves, imádok mindent ami cica :D

ribizlifozelek írta...

Gratulálunk!

Ziebi írta...

Gratulálunk, még száz ilyen évfordulót nektek! :)

euthymia írta...

további szép, vidám éveket még :)

Unknown írta...

Örülök, hogy nem csak mi vagyunk ilyen emlékmegőrzők! Mindig kerül elő valami, de a régi fényképeket is nagyon szeretjük nézegetni! Milyen jók ezek, mennyi emlék, megélt dolog jut az eszünkbe róluk! :)))