2012. október 9., kedd

Cewe heti kihívására

“Múltból maradt” cimszó alatt...
Múltam egy emlékezetes darabja a zaci. Ugyanis ez volt az életem első munkahelye 17 évesen. :) 1986 szeptember 1.-én léptem be először a 3.-as számú zálogfiók ajtaján, hogy megismerjem ezt az érdekes világot. Az ékszerek iránti rajongást itt oltották belém. :) Azóta 26 év telt el, de a zaci még mindig ugyanott áll és mit sem változott. Na jó a vállalat régi nevének cifrábbra cserélésével a cég alapszineit is felfrissitették igy lett a régi barnás-bordós kirakatból piros. Sajnos saját fotóm se régi se új nincs róla, de hála a Norc városnéző funkciójának sikerült újkori képet szereznem róla.

Felhasználtam: AirduTemps

 

A múlt heti kihivásra egy nemzeti ünnepről kellet oldalt késziteni. Mivel nem kötelező a magyar ünnep, igy mást hoztam. Kanada "szülinapja" Július 1.-én 1867 óta.
Felhasználtam:
lmurphy-canadaday
A netről ollóztam a molson himnuszt, a kanadai vadludat meg a mounted police-t.


1 megjegyzés:

Zsofia írta...

Hát most már biztos vagyok benne, hogy antikvitással kellene foglalkoznod :)))