2013. május 23., csütörtök

Kamaszlogika

Elmorfondiroztam magamban a kamaszlogikán. Gyerekem mint lakli kamasz nem épp a túlzott rend barátja. Én lennék, de az ő szobája, az ő birodalma. Már 9-10 évesen is utálta ha rendet raktam nála és kidobtam a szerintem szemétnek látszó dolgokat. Pláne ha még csesztettem is érte. Igy pár éve leszoktam erről. Heti egyszer betolom a porszivót hozzá, de a kupi az marad. Szóval...előszeretettel tárol mindenféle lomot, pc játékok dobozát, dvd-ket, papirokat, kütyüket, almacsutkát, műsoros papirzsepit és egyéb nagy mennyiségű szemetet a számitógép asztalán. Legtöbször ipari méretekben. Kizárólag a monitor előtt. Hogy a monitort hogy látja hegynyi kupacban tornyosuló lomtól arról elképzelésem sincs, ez legyen az ő titka. Én tuti a falnak mennék tőle. Valami benne is megmozdulhatott, mert mikor a barkács áruházban jártunk kérte hogy vegyünk neki egy szemetest. Valami kisebb fajtát, ami elfér az asztal alatt és aztán ő abba majd jól bele lapátolja ezentúl a szemetet. Megörültem mint kutya a farkának, hogy lám mégsincs veszve minden remény. Tán rend lesz végre a gyerekszobában is. Megvettük a szemetest. Szép csillogó, formatervezett fém bili. Gyerekem boldogan ölelgeti, hazaérve lelkesen kicsomagolja majd viszi a szobjába elhelyezés céljából. A bili azóta is ott áll az asztal alatt szép csillogón és várja a szemetet hogy belekerüljön. Várhatja. A szemét továbbra is hegyeket képezve áll a monitor előtt. Ki tudja? Egyszer tán egy erre járó kóbor archeológus érdekes felfedezéseket tehet majd a kupacok mélyére ásva.  :-))

8 megjegyzés:

Zzev írta...

Valahogy erre a végkifejletre számítottam. :D

Gabriella írta...

Haha ez nagyon aranyos...vajon miért szeretnek a gyerekek minden vacakot megtartani?Nálunk is nehéz a rendcsinálás.Azért az a szuper kuka még jó lesz egyszer valamire...

Unknown írta...

Ez ismerős..:)
Majd ha barátnő kerül a képbe, változik! Addig meg, kitartás, Christine!:)

MULTMENTO írta...

Ismerős probléma. A tapasztalat az mondatja velem, hogy a barátnő sem fog segíteni. Nálunk a barát megjelenése, csak növelte a szemétkupac, és az elmosogatatlan tányérok, bögrék számát :-)

Gwen írta...

Jaj, de fura ez! Az én lányom 13 múlt, és nála is növekszik a szemétkupac... és van szemetes is, de hiába... nagyobb gondom, hogy a szennyese is ott fekszik, hiába mosok, egyszercsak jön, hogy nincs tiszta ez meg az... de még kitartok, előbb-utóbb majd rájön! :-))
Csak az a fura, hogy pl én is voltam tini, és sajnos én sem vagyok egy házitündér, mégsem volt ekkora mértékű kupi soha a szobámban (az öcsémében sem). Nem tudom, miből jöhet ez nekik...

Gwen írta...

Jaj, de fura ez! Az én lányom 13 múlt, és nála is növekszik a szemétkupac... és van szemetes is, de hiába... nagyobb gondom, hogy a szennyese is ott fekszik, hiába mosok, egyszercsak jön, hogy nincs tiszta ez meg az... de még kitartok, előbb-utóbb majd rájön! :-))
Csak az a fura, hogy pl én is voltam tini, és sajnos én sem vagyok egy házitündér, mégsem volt ekkora mértékű kupi soha a szobámban (az öcsémében sem). Nem tudom, miből jöhet ez nekik...

Unknown írta...

Huh, megnyugodtam!!! Nem csak Dávid ilyen! Sokszor közli, hogy ő kockul és nincs ideje ilyenekkel foglalkozni, ha meg elpakolok, akkor sosem talál semmit, pedig én csak a szemetet szedem össze, de tényleg. De abban a pillanatban hogy rend van az asztalán már nem talál semmit.

Valahol olvastam egy mondást, nem biztos, hogy jól emlékszem, de valami ilyesmi volt: ... a káoszt csak a legnagyobb zsenik látják át. Volt valami eleje is, de sajnos nem emlékszem tényleg.

Christine írta...

"Csak a kisember tart rendet. A zseni átlátja a káoszt!" Azt hiszem erre gondolsz. :-))
A munkahelyi iróasztalomnál ez kivállóan működött is anno. De odahaza már akkoriban se szerettem a kupit. :-))