2013. május 2., csütörtök

Kisvárosi hirek

Az április a művészetek jegyében telt a városban. Volt többféle program is, de ez amit most hoztam ez a "szembejött velem az utcán" kategória. Mentem ki egy nap vásárolni és a sarkon ott bámult rám egy birka, a hentesnél meg egy békalábas malac. Mit mondjak - jól megbámultuk egymást. Aztán szembejött egy emberszabású nyuszi....
Mikor megláttam a plakátokat megnyugodtam hogy nem én vagyok lázas. :-))
Nem mondom hogy mindegyik figura tetszik, mert az nem lenne igaz. De úgy vélem mindenképp érdekesek és figyelemre méltóak. És kivállóan alkalmasak a figyelem felhivására. Ezúttal a művészek kedvéért.
 

Képek forrása: Reasons to be Cheerful

2 megjegyzés:

Unknown írta...

De aranyosak, itt miért nincsenek ilyenek? :)

Unknown írta...

Nagyon jó ötlet! Nekem tetszik!:)