2015. december 13., vasárnap

XMAS Challange, azaz Karácsonyi TAG 13-14



 
Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége karácsonyi játékot hirdetett. December 1-től 24-éig 24 téma kerül terítékre, a résztvevők mindennap posztolnak egyet. 

December 13. A legjobb karácsonyom.
Kettő ilyenre emlékszem az egyik az első kanadai karácsonyunk, amikor is szembesültem azzal milyen is a karácsony arrafelé. Megsúgom: fergeteges. :) Azóta is hiányzik.
A másik ilyen két éve volt amikor megkaptuk az angol állampolgárságot, ami számomra nagyon fontos volt.

December 14. Gyerekkoromban a karácsony.
Hát izé hogy is mondjam.....végül is jó volt. Mert ha karácsony akkor az téli szünet, ergo nincs iskola, lehet aludni. Az ajándékok között akkoriban még több volt a jó mint a rossz. Viszont utáltam a 24.-i rohanást mert a szüleimnek az munkanap volt és stresszeltek hogy meló után gyorsan fa fölrakás, kaja készítés, stb. minden meglegyen. Sokszor volt vita ha valami nem úgy ment ahogy kellet volna. Aztán első nap mindig mentünk a Mamushoz, apu anyukájához az én igazi mamámhoz. Ott ehettem zserbót, hókiflit. Meg persze amúgy is jobban főzött mint anyu, meg jobban volt nála minden, főleg a szeretet amivel körülvet. Szóval általában ott jobban szerettem lenni mint otthon. Karácsony második napján pedig anyu szüleihez mentünk. Náluk minden alkalommal ilyenkor legyen karácsony, húsvét, születésnap, névnap szóval mindig húsleves és rántott csirke volt rizibizivel. Amivel nincs is semmi bajom csak néha megnéztem volna mit esznek ők máskor. Sose ismertem meg őket igazán, nem engedtek közel magukhoz, nem érdekeltem őket, nem beszélgettek velem, nem meséltek. Szóval ők számomra tök idegenek voltak mindig. Volt viszont a Vida mamának két nagyon régi mesekönyve a nagy-szekrény aljában, az volt az én igazi örömem olyankor, hogy azokat olvasgathattam.

Nincsenek megjegyzések: