2015. december 15., kedd

XMAS Challange, azaz Karácsonyi TAG 15-16



Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége karácsonyi játékot hirdetett. December 1-től 24-éig 24 téma kerül terítékre, a résztvevők mindennap posztolnak egyet. 

December 15. A karácsonyi szünidő legjobb elfoglaltságai.
??? Mármint gyerekként? Hát ott élvezet volt maga az hogy szünet van és nincs iskola. A finom karácsonyi sütik evése. Ezen kívül olvasás, olvasás és még több olvasás. :)
Felnőttként ugye sose volt karácsonyi szünetem, max két ünnepnap ami édeskevés ahhoz hogy bármit is kezdjen úgy igazán vele az ember, miután végre kialudta magát.
Miután a fiam megszületett és itthon maradtam leginkább őt szerettem boldoggá tenni és élvezni az ő gyermeki felhőtlen örömét. Na meg persze finomakat enni, jó filmeket nézni és olvasni. :) Meg ha van hó akkor azt kiélvezni, úgy mint sétálni, hemperegni benne, hógolyózni és élvezni az általa generált csendet.

December 16. Mézeskalács, kekszek, zserbók meg a többiek.
Nem tudok sütni, szóval mióta öreganyám nincs velünk azóta korlátozott a házi süti fogyasztásunk. Bár szoktam mondani a férjemnek hogy talán jobb is ez így mert ha nemcsak jól főzni, de jól sütni is tudnék akkor már garantált hogy egyikőnk se férne ki az ajtón.
Mézeskalácsot talán kétszer csináltam. Ez alatt rájöttem hogy ez is azok közé az ételek közé tartozik aminek az illata isteni, csorog tőle a nyálad aztán megkóstolod és rájössz hogy ez is csak egy keksz semmi több. A zserbó, bejgli, hókifli számomra egyértelműen a nagymamámat idézi. Ezek közül az utóbbi tízegynéhány évben csak bejglit ettünk, mert azt kaptunk, vagy rendeltünk. A karácsonyi desszertünk évek óta az angolok christmas puddingja. Erről bővebben lehet olvasni ITT.

Nincsenek megjegyzések: