2015. december 2., szerda

XMAS Challange, azaz Karácsonyi TAG 2.

Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége karácsonyi játékot hirdetett. December 1-től 24-éig 24 téma kerül terítékre, a résztvevők mindennap posztolnak egyet.
December 2. 2015-ös karácsonyi kívánságlista.

Nem tudom mennyire ér az a kívánság lista  ami hellyel-közzel de már házhoz van szállítva?
Mindenesetre pár dolog már itthon lapul a karácsonyi listámról. Hogy érthetőbb legyen elmondom hogy a mi kis családunk nem szívleli a meglepetéseket. Nincs olyan lepetés ami minálunk jól sülhetne el, így kínlódás elkerülése végett pár éve bevezettük hogy mindenki kap x összeget karácsonyra november végén amiből illik valami a fa alá is tennie végül. Ez úgy nagyjából szokott is sikerülni, de tény hogy legtöbbször mire jön az ünnep az nekünk már nem az ajándékokról szól.

Szóval az első számú vágyam egy peremes tálca volt amiből a szófán kuckózva lehet reggelizni anélkül hogy az ölembe borítanám a kávém. Sok kotorászás után ez a páros lett végül a nyertes.

A kettes számú versenyző egy horgolással díszített párna volt amire Éva hívta fel a figyelmem pár évvel ezelőtt. Már akkor is tetszett, de húzódoztam tőle mondván a fehéres textilek nálunk nem hosszú életűek, stb. Mostanra úgy voltam vele nem érdekel, nekem kell egy ilyen. Hát itt van.

Ha már párnák között kotorásztam befigyelt még egy a kosaramba. Igaz ő még nem érkezett meg.
 Tovább kotorászva a neten listán kívül bele szerelmesedtem ebbe az érdekes formájú ékszeres dobozkába. Még ő sem érkezett meg.
És a végére hagytam az igazi kívánságlistás darabot. Szeretném ha karácsonyra elkészülne az újabb fotókönyvem. Már két éve kotlok rajta épp itt volna az ideje hogy végre a kezembe is vehessem. Még dolgozni kell rajta, de ha összeszedem magam akkor be fog tudni kerülni a fa alá.

Nincsenek megjegyzések: