2015. december 6., vasárnap

XMAS Challange, azaz Karácsonyi TAG 6.


Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége karácsonyi játékot hirdetett. December 1-től 24-éig 24 téma kerül terítékre, a résztvevők mindennap posztolnak egyet. 
December 6. Karácsonyi könyv

Háááát ezt most nem tudom hogy is kéne érteni pontosan.
Úgy hogy mit kér/kap az ember könyvet? Mert ilyen nem történt velem az elmúlt 15 évben. Mióta világgá mentünk és én rájöttem hogy egy 8-900 kötetes könyvtárt nem lehet országokon át magammal hurcolni. Bár szó se róla megpróbáltam. Aztán rászoktam inkább az e-könyvekre.
Vagy úgy kell érteni a kérdést hogy milyen karácsonyos könyvek a kedvenceim? Nos, ilyenek nem igazán vannak. Csak sima könyv kedvenceim, de azokból meg több száz nem egy-kettő hogy fel lehetne őket sorolni.
Meséből viszont Hans Christian Andersen A fenyőfa című meséje ugrik be kapásból. Illetve Charles Dickens: Karácsonyi ének ez utóbbit nagyon el kéne olvasnom, mert eddig még csak filmen láttam.

Nincsenek megjegyzések: