2016. január 19., kedd

47

Megint eltelt egy év. Bőszen trappolok az ötödik X felé. Más extra nem nagyon lesz ma se szerintem. Tegnap viszont jót vigyorogtam. Férjem kérdezte vegyünk e pezsgőt a szülinapomra. Nézek rá, te mondom harminc éve ismersz. Erre ő hogy hát csak úgy kérdezte. Mondom oké vehetünk ha kiönthetem az egész üveggel. Kitaláljátok? Nem vettünk. :)
A szülinapi ajándékkal is bajban vagyok, vettem végre egy turmix gépet, erre férjem mondja az háztartási gép, nem pedig ajándék. Szóval kezdhetem elölről hogy kitaláljam mit szeretnék. A baj az hogy ugye én defektes vagyok ilyen szempontból, mert mindig az az első hogy megkérdem magamtól tényleg kell ez nekem? Egyedül carbooty-n veszek meg bármit gondolkodás nélkül, mert ott pennykbe kerül minden. De arra még várnom kell két és fél hónapot.Végül lehet csak megveszem azt az ágytakarót amit több mint egy éve nézegetek....
Szívesen elmennék egy ominózus kínai étterembe kajálni, de a férjem műszakja meg a fiam sulija között nehéz egy-egy olyan napot találni amikor mindhárman itthon vagyunk. Szóval marad a piri-piri csirke meg némi csokitorta, mert az jár. :)

5 megjegyzés:

Judit írta...

Nagyon Sok Boldog Szuletesnapot! Meg legalabb ugyanennyit!

Gwen írta...

Így utólag is, Isten éltessen! :-)

Mr Eggs írta...

Boldogat.
Miért nem rendeltek házhoz? Nem olyan mind ha éterembe mennétek,de majdnem.

Mr Eggs írta...

Boldogat.
Miért nem rendeltek házhoz? Nem olyan mind ha éterembe mennétek,de majdnem.

Christine írta...

Köszi mindenkinek!

Mr. Eggs, a kínai büfé egy óráig azt eszel és annyit amennyit akarsz típusú szolgáltatását nemigen lehet házhoz rendelni. Mi ezeket szeretjük, mert egy ilyen helyről legalább nem éhesen megyünk haza. :)