2017. június 27., kedd

Hajvágás újratöltve

Tavaly novemberben voltam utoljára a Figaro London vendége, szóval bőven rám fért már a hajvágás. Szokás szerint nem kellet csalódnom. Kedves emberek, profi munka én meg vigyorgok mint a vadalma hogy megint csutka hajam van végre. Fizetéskor derült ki hogy valaki hozzá lett kapcsolva a számlámhoz, kérdezték is, hogy ki az az Anna  én meg bevallottam, hogy a legutóbb kapott kedvezményre jogosító kártyát én bizony elajándékoztam, mert tudtam hogy úgy sem tudom felhasználni, akkor miért ne legyen valakié aki örül neki. Kérdezik hogy én vagyok az aki postán küldtem el. Mondom igen, erre kiderül ők egy harmadik féltől hallották a történetet, valaki aki szintén hozzájuk jár mesélte nekik, hogy a barátnője is itt volt és hogy valakitől (tőlem) postán kapott ajándékba egy kedvezmény kártyát. Hát így ér körbe a történet. Sok jó magyar egy kedves kis helyen fut össze. :) Amúgy Anna neked üzenik hogy menjél nyugodtan máskor is, kapsz kedvezmény ezután is. :)

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Szuper, hogy tálaltál jó fodrászt, és nagyon kedves vagy hogy átadtad másnak a kupont!