2017. augusztus 17., csütörtök

Együnk "vadállatot" - bacon jam

Nem csak gyümölcs lehet az a "vadállat" ugye? Másnak lehet annyira nem újdonság, de én kb. egy éve találkoztam először a bacon jam-el vagyis a szalonnából készült lekvárral. Érdekesen hangzik? Elsőre mindenképp. Csak forgattam az üveget mint a bűvös-kockát, hogy hát mi a csuda ez, végül hazahoztam, mert egy ilyen furaságot nekem muszáj kipróbálni. Érdekes íze van, érezni rajta a bacon jellegzetes aromáját keverve valami cukros-borsos-ecetes ízvilággal. Én simán megeszem magában mint csemegét, de pirítóssal vagy simán kenyérre kenve is ehető, de el tudom képzelni natúr szelet mellé szósznak is.
Van belőle kolbászos verzió is, az se lehet rossz.

2 megjegyzés:

éva írta...

Kihagyom :)

horimarika írta...

Én csiliset kóstoltam. Nem rossz, de nem a kedvencem. Viszont kipróbáltam egyszer a bacon port. Na, az tuti!