2018. április 26., csütörtök

Szakácskönyv...

...könyvecske, mert kb. 20 recept van benne. A 20 legkedvencebb kajánk receptje. Azelőtt is csináltam ugye recept oldalakat, de ezúttal egy használható, forgatható könyvet szerettem volna. Épp ezért nem spiláztam túl az egészet, egyszerű oldalpárok készültek. Ebből lett is némi kalamajka a készítés folyamán. Mivel mind dupla oldalak így értelemszerűen az első oldal üresen maradt. Nos, ez valamiért nem tetszett valakinek így elcsúsztatta az egész könyvet és előrébb hozta az egészet. Vagyis az első oldalon indult a nyomtatás szépen félbecsapva az én dupla oldalamat. Majd a végén persze maradt egy üres oldalpár emiatt. Megreklamáltam és pár email után megértették mi a bajom, végül ma megérkezett az újranyomott ezúttal már tökéletes verzió. Ha a fiam egyszer önálló életet kezd ő is hasznát veszi majd.


Nincsenek megjegyzések: