2018. június 13., szerda

Kirándulás - Cotswolds - Burford

Öt éve már, hogy először vettük Cotswolds felé az irányt, de már akkor is tudtam ide vissza térünk még. Rengeteg gyönyörű pici falu, városka van a térségben, tényleg minden görbe fánál meg lehetne állni. Napokig túrtam a netet mire körvonalazódni kezdett, merre is menjünk. Aztán mikor összeállt az útiterv, rájöttem hogy kizárt dolog mindet végigjárni a felírt városok közül, így csináltam egy rövidebb verziót. Erre mindjárt az elején megálltunk Burfordban, mert a fiúknak megtetszett én meg mondtam, hogy eredetileg ez is rajta volt a listámon. Hát gyorsan körbenéztünk. :)) A mindenütt parkoló autóktól elég nehéz fotózni, de azért igyekeztem.
 Jót bámészkodtunk, érdekes boltokkal volt teli a fő utca.
foly.köv.

1 megjegyzés:

éva írta...

Érdekes, hogy én ezt a beírást nem is láttam :(