2019. február 1., péntek

Hóhelyzet

Egész héten ki volt adva a riasztás, hogy ekkor lesz hó meg akkor és 5 centi meg 10 centi, ment a szokásos pánikolás. Végül ma éjjel/reggelre ideért. Amint kivilágosodott mentem is kifelé ezerrel. Mert hát hóóóó.....na. Jó fetrengeni már nem szoktam benne, öregszem vagy mi. De akkor is. Kitotyogtam szépen, komótosan. Telefonnal készültem fotózni mert azt nem kell annyit törölgetni miközben esik és a nagy gépem nem vittem, a tartalék fényképezőm pedig még karácsonykor kikerült a táskámból, aztán elég hülyén néztem mikor a park közepén a telóm annyit se mondott, hogy nyekk  és annyi is volt a fotózásnak. Szóval így jártam. Azért pár képem lett belőle. :))

2 megjegyzés:

éva írta...

hó hóhátán :) ne csak itt essen :)

Unknown írta...

Nézegettem én is a "katasztrófát": esett a hó! Még az iskolákat is bezárták. Ezt azért irigyeljük. :) De a hó mindehol gyönyörű! Nagyon szép a táj!