2019. április 26., péntek

Amióta csak az eszemet tudom mindig rengeteget olvastam. Régebben teljesen mindenevő voltam, nem létezett a világirodalomnak olyan műfaja amit ne olvastam volna el szívesen. Az volt a lényeg, hogy betű legyen. Viszont az ember változik így manapság többségében a szórakoztató irodalom ami érdekel. És mivel nemcsak változom, de öregszem is ezért néha úgy érzem az agyam helyén valami levesszűrő van és emiatt sokszor elfelejtem a már olvasott könyveket. Ezt orvosolandó gondoltam csinálok róluk magamnak némi rövid emlékeztetőt, és ha már ezt teszem akkor miért ne tenném ezt a már jól megszokott blog formában. Így esetleg más is kedvet kap az olvasáshoz. Nem vagyok profi, nem tudok jó kritikát írni, szóval nem túl szép, nem túl fényes, de az enyém. Itt van hát az új blogom a Betűmoly. A bal oldalsávba is bekerült a linkje a könnyebb elérés végett.

4 megjegyzés:

éva írta...

jó lesz ez az új blog :)

Christine írta...

Köszi!

Ditke írta...

Köszi, bekukkantok! Én idézeteket szoktam kiírni a könyvekből, azokat kezdtem el egy blogban gyűjteni (mert a kis papírcetliket mindig elhagytam...), majd felteszem én is a blogomba :-)

Andrea írta...

Ez annyira jó ötlet! Imádok olvasni, a papír könyvek illata pótolhatatlan. Mindenevő vagyok, több témában is olvasok. Elmentendő ötletek a későbbi időszak olvasmányaihoz. Mi más kell ehhez a bloghoz még? Ne szerénykedj! Minden itt van, ami szükséges. Egyébként mondjuk a romantika örök kedvencem. :)