2012. április 4., szerda

Díjat kaptam



Ezt a macis díjat Marcsitól kaptam. Nagyon szépen köszönöm neki! Kedves tőle hogy rám gondolt!
A szabályok szerint most kéne mondanom valamit magamról. Illetve mindjárt három valamit. A gondom csak az hogy aki régóta rendszeresen olvas az már szinte minden érdekes és fontos dolgot tud rólam. Szóval...lehet hogy ismétlem önmagam...
1. A frászt tudja rám hozni a telefon csörgése. Nem tudom mitől van, vagy hogy miért nem lehet "kinőni" ezt a dolgot, mindenesetre igy több évtized után is megijedek ha megcsörren a telefon.
2. Még így majdnem 30 év után is szeretem a Modern Talking-ot. :-)
3. Amig a tévéműsoron kiválóan tudok aludni, addig a rádió pont ellentétesen hat rám. Amig szól addig egyszerűen képtelen vagyok elaludni, ergó szinte bármeddig ébren lehet vele tartani.

És akiknek szeretném tovább adni a díjat:
Gabi hogy újra legyen kedve blogot írni.
András akinek nem olyan régóta kattantam rá a blogjára és remek fotókat készít.
Gyuri akit szintén nem régóta olvasok és csodás kirándulásokra visz minket.
Éva-Judit akinek szeretem az összes blogját, mert mindíg mutat valami szépet és érdekeset.

2 megjegyzés:

éva írta...

Hát mit is modhatnék...:) Köszönöm,hogy gondoltál rám is:)
Te meg is érdemled a dijat:)és itt is gratulálok.

Gabriella írta...

Most látom mit kaptam!! Köszönöm szépen!! Jólesett hogy rám gondoltál!!