2019. március 24., vasárnap

Háztűznéző - Keen & Batchelor Coal Office

Régóta érik bennem egy új sorozat indítása. Szeretem a lakáskultúrát, építészetet, a régi házakat, belekukucskálni hogy élnek/éltek az emberek. Erre kiváló lehet az ingatlanos oldalak illetve erre szakosodott FB oldalak böngészése. Elsőnek mindjárt egy helyi érdekességet mutatnék. Az egyik főutcánk elején található ez a 1800-as években épült ház ami egykor kalapszalon később pedig a helyi tüzéptelepeként működött sokáig, az utcafronti szobában volt az iroda egykoron, a bejárat üvegajtaján még látszik a cégér. Talán emiatt van a kissé borsos ár a környéken szokásos több mint kétszereséért árulják ugyanis. A "falurádió" szerint a városi múzeumnak kéne megvennie, hogy nehogy valaki a mostanában elharapódzott szokás szerint apartman lakásokká alakítsa át ezt a történelmileg ugyan annyira nem jelentős, de a város szempontjából mégis érdekes épületet.

 Képek forrása: Rightmove


3 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Én angol lakberes műsorokat nézegetek a Joutube-on. Van átalakítós vagy eladós, imádom. Love It Or List It : Royal Wootton Bassett - Kirstie And Phils sorozatra gondolok,a Kirstie Alsopp műsorai nagy kedvenceim. A házak, a város/település bemutatások, s nem utolsó sorban a lakberendezés. Kinevetsz, de van amit többször visszaforgattam, annyira szeretem azt a házat, vagy az átalakító házaspárt. Izgalommal várom a beszámolóidat.

éva írta...

Én a Sarah Beeny műsorát szoktam nézni az Egy vevő, három ház. Tipikus Angol lakások, házak...nagyon jó műsor...

Unknown írta...

Ez nagyon jó lesz! Azt hiszem ez végtelen történet lesz. :)