2019. június 19., szerda

Carbooty hírek

Már elég régóta tart a szezon, de eddig nem túl sok érdekesség jött haza velem. Lássuk a termést.
Só-bors szórókból nem túl jó a felhozatal idén, de ez a két pipi aranyos.
Modern korunk gyűszűi.
 Két újabb nyuszi is hazajött velem. Legtöbbször túl drágák 3-10 font között mozog az áruk, én meg ugye nem adok többet 2 fontnál semmiért ami a polcra kerül. De most kifogtam párat 50 pennyért.
 Ez a dizájner sajtreszelő tipikusan az a darab amit boltban sose vennék meg. Egyrészt túl drága 10-15 font között mozog az ára, másrészt nekem már megvan a saját jellegzetes darabom amit nagyanyámtól örököltem és azóta is megtartottam. De ez a car boot szépsége, mikor 50 pennyért a kezedbe ugrik, hogy vidd haza. :))
És egy kakukk tojás a valós helyett a virtuális piactérről. Az új kedvenc varrós dobozom. A régi felett eljárt az idő úgymond. Túl sok helyet is foglalt és tárolási szempontból se váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Így körülnéztem mivel pótolhatnám és ez a kis szépség akadt fenn a szűrőmön.

2 megjegyzés:

Andrea írta...

Csoda ez a doboz! Már nagyon várom ezt az élményt. :)

kisrumpf írta...

Ooo az a sajtreszelo, igazi "find"!