2019. szeptember 1., vasárnap

Carbooty hírek


 Ilyen fánkszerű kínai dobozkám már volt egy piros, így mikor megláttam ezt a fekete testvérkét neki nem vacilláltam sokat elhoztam.
 Só bors szórók ismét. Ez a Garfield-re hajazó páros az új kedvencem.
 És hogy ne csak macskák legyenek...
 Ez mini gyűrűtartó pumpkin könyörgött hozzam el én pedig nem álltam ellen. Picurka alig 4 centis darab.
 Nem adja vissza a fénykép, de nagyon szép színe van ennek a nyakláncnak, megfelelő felsővel igen mutatós darabja lesz a készletemnek.
 Éééés alig egy hónapja kalapáltam új helyükre az Anton Pieck gyűjteményemet erre nem belefutok két újabb darabba? Most győzzem kitalálni hova tegyem őket. :)


2 megjegyzés:

Andrea írta...

Gyönyörűek! Micsoda kincsek! :))) Valahogy sejtettem, hogy nem jössz haza üres kézzel. :)

éva írta...

Ha gyűjtő lennék én sem tudnám megállni, hogy ne vegyek valamit :)