2019. szeptember 3., kedd

Diplomaosztó

Ez a nap is elérkezett. Én szerintem jobban vártam mint a gyerek. :)) Jó korán mentünk, hogy legyen idő mindenre, mert el kellet dobni az autót, fel kell venni a jegyeket meg a talárt, csacsogni még egy jót az osztálytársakkal. Majd mint kiderült a ceremóniát a a közeli színházban tartják, mert az egyetemnek nincs megfelelő méretű terme, úgyhogy sétáltunk is. A ceremónia a beszédekkel meg a névsorolvasással együtt is kb. egy óra volt. Mi jó magasan ültünk és távol a színpadtól. Látcsövet, pótszemet, félméteres teleobjektívet persze nem vittünk. Így jár aki vaksi és még amatőr is.  De azért mutatok egy videót (köszönet érte a férjemnek) a fiam tíz másodperces jelenéséről, aminek a végén kezébe vehette végre a diplomáját. :) És ennyi is volt. Ezt is megértük. Felneveltük, diplomát szerzett (elsőként a családunkban). Övé a jövő, mi pedig mehetnék lassan nyugdíjba. :)



6 megjegyzés:

éva írta...

Gratulálok!

Edinbogyo írta...

Gratulálok ❤️

Andrea írta...

Teljes szívemből gratulálok! Jogos a büszkeség és biztos vagyok benne, hogy lesz még több ilyen alkalom. :) Ezekre a pillanatokra nem lehet megfelelő szavakat találni.

Mira írta...

Gratulálok!

Ditke írta...

Én is gratulálok! Sok sikert kívánok a nagybetűs élethez!

Ladyb írta...

Gratulálok! :) Nektek és Neki is! :) Én is nagyon büszke voltam Orsikámra anno, nálunk ő volt az első diplomás a családban... Azóta már a nagyfiam is, én is... :)