2015. december 3., csütörtök

XMAS Challange, azaz Karácsonyi TAG 3.


Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége karácsonyi játékot hirdetett. December 1-től 24-éig 24 téma kerül terítékre, a résztvevők mindennap posztolnak egyet.
December 3. Mióta tudod h nincs Jézuska? Hogyan tudtad meg?

Óvodás voltam olyan 4 éves körüli és igazából a Mikulással kezdődött a dolog. Az engem meglátogató Mikulásban ugyanis felismertem a szomszéd Pistit és hiába hozott nekem a csokik mellé egy tündibündi zöld mini autót is (azóta is megvan) akkor is kidurrant az illúzió lufi.
A Jézuska szerintem ugyanebben az évben kezdődött, nagymamámnál egy hétvégi menetrend szerinti szekrénytúrás közben kiszúrtam egy sárga-barna foltos plüsskutya figurát a felső polcon. Amivel aztán később a karácsonyfa alatt találkoztam. Nem szóltam a felismerésről senkinek, de következő évben már direktbe, módszeresen kerestem a nagymama szekrényében a karácsonyi ajándékot. Hát így esett meg a dolog velem.

Ha már ez a téma akkor nem tudom nem elmondani hogy a fiamnál hogy is volt ez. A fiam Kanadában Santa Claus-on szocializálódott szóval mikor pár évvel később 6 éves korában a magyar óvodában neki álltak a Jézuskát témázni ő kikelt magából hogy neki a Santa hozza az ajándékokat nem holmi kisbaba és különben is a karácsony a Jézuska születésnapja szóval inkább őneki kéne ajándékokat adni nem pedig azt várni hogy ő adjon bárkinek bármit is. Ehhez tartotta magát bármit mondtak is neki a többiek meg az óvónénik. A Santa Claus-ban viszont rendületlenül hitt úgy kb. 10 éves koráig.

Nincsenek megjegyzések: