2019. január 19., szombat

50

Eltelt megint egy év felettem. Valahogy úgy érzem nagyon gyorsan. Mondjuk amúgy is úgy érzem hogy rohannak az évek, főleg mióta eljöttünk Magyarországról. Még csak most volt, aztán pedig már idén lesz 14 éve. Szóval ezt is megértem. :) Szép kerek szám és ugyan már 2-3 éve ennyinek mondom magam, de végül itt van. Anno tiniként sose tudtam elképzelni, hogy én ennyi idős legyek. Egyszerűen nem fért bele. Aztán most mégis itt vagyok ötven évesen, fájó ízületekkel, romló memóriával, meg a többi velejáróval. És erőst gondolkozom rajta csak neki kéne feküdni annak a jogosítvány szerzésnek. Végtére is mikor ha nem most. :))

4 megjegyzés:

éva írta...

50 után nagyon gyorsan jön a 60 :) csak úgy repül az idő....a jogsi!!!! már nem kéne mert a reflexek nem ugyan olyanok pláne kezdő vezetőnek 50évesen...ettől függetlenül megpróbálhatod. :)

Mimi írta...

Boldog szülinapot! :)

A jogsi nagyon jó ötlet, Anyukám is 50 felett vágott bele, szerintem sose késő újat tanulni, hajrá! :)

Zsuzsa írta...

Boldog szuletesnapot! En 51 vagyok, de a jogsiszerzes nekem is napirenden van :) Amugy koszonom, hogy feltetted a blogomat a kedvenc blogjaid koze.

Unknown írta...

Utólagosan boldog születésnapot kívánok! Szerintem az angol levegő fiatalít! Azt mondják, 50 fölött kezdődik csak az élet. :) A jogosítvány bakancslistás? Jó ötlet.