2019. július 12., péntek

Büszkeség

Ez is elérkezett. Az én kis/nagyfiam befejezte az egyetemet. A tanévnek már egy hónapja vége, de az eredményeket csak most kapta meg. Nagyon stresszelt, nagyon pesszimista volt a végén, hogy hát biztos nem sikerült. Jelentem sikerült. Méghozzá a lehető legjobb szinten. Nem kicsit vagyok büszke rá! :)) Hivatalosan persze majd csak szeptember elején veheti kézbe a papirost, az ilyenkor szokásos főként a szülőknek szóló csinnadrattával. Szerintem én jobban várom mint ő. :))

4 megjegyzés:

éva írta...

Gratulálok! én bíztam a fiadba :)

Holdgyöngy írta...

Gratulálok!

Andrea írta...

Minden elismerésem! Jogos a büszkeség. További sikereket kívánok az életében! Ez az indulás jót sejtet. :) Azt hiszem, lesz még okod a büszkeségre.

Évica írta...

Gratulálok!!!Hasonló sikereket kívánok a munka világában is!