2020. március 26., csütörtök

Helyzetjelentés

Hétfőn jelentették be a teljes lezárást az országban. Vagyis minden bezárt ami nem létfontosságú, a boltokból pedig tényleg csak a kaját és gyógyszert áruló helyek maradtak nyitva. Örülhetünk, hogy múlt héten kész lettek végre az új szemüvegek, mert azóta az optikus is bezárt. De a fodrászról például már lemaradtam. Három hete voltam úgy, hogy na le kéne vágatni a hajam, de akkor már nem rizikóztam, hogy bemenjek Londonba. Egy héttel később meg már elkezdek bezárni ezek a szolgáltatások is. Tegnap megkaptam a két hete rendelt cuccokat az Asdából. A helyzethez képest egész jól meghoztak mindent, pár dolog hiányzott csak azokért  ma még kimerészkedtem, így most egy hétig az orrom se kell kidugni. Kint a városban mostanra alig lézeng pár ember, ők szépen elkerülgetik egymást. Maszkot, kesztyűt viszont csak elvétve látni az embereken. Igaz kapni se lehet ilyesmit hetek óta. A Sainsbury's-nél szépen álltak sorba a népek a bejutásra várva. Korlátozták a bent tartózkodók létszámát, kint pedig mindenki legalább két méterre állt egymástól szépen nyugodtan. A boltban volt rendesen áru, persze nem a szokott nagy választékban, de volt minden amiért mentem. Liszt, tojás, tészta az nincs, de egyenlőre megvagyok nélküle. 
És ilyen most a város délelőtt fél tízkor hétköznap.

1 megjegyzés:

Andrea írta...

Igazi bekebeli idoket idezo kep.Csak ne lenne ott a hatterben, ami bizony ott van...