2020. április 11., szombat

Boldog otthon maradós nyulat...


...mert ez most egy ilyen húsvét. Egyébként sem tartozik a kedvenc ünnepeim közé, de most amúgy is csak ilyen kis karantén-húsvét van/volt, mert letudtuk még tegnap amíg még friss volt a kenyér. Mert másik friss majd csak jövő héten lesz, ez a "maradj otthon" időszaka ugye. A tojást se nagyon akartam pazarolni a festésre/díszítésre, miután hetekig egyáltalán nem lehetett kapni és most is számolva adják. Szóval volt egy ilyen sonkánk, azt megfőztem és főztem mellé tíz darab tojást amiből nyolcat meg is ettünk azonnal a sonka mellé. Desszertnek jobb híján vettem két ilyen hűtést sem igénylő jól tartósított tortát a Sainsburys-ből.
Ezzel azt hiszem le is tudtuk az idei ünnepet. Maradjatok otthon, húsvét lesz jövőre is.

3 megjegyzés:

éva írta...

Mivel én a sonkát és a tojást sem szeretem nekem még ennyi sincs :) a telekre nem mentem így a húsvét az kimaradt igaz nekem se a kedvencem nem is tudom mire jó :)

Andrea írta...

Szep a bogre! :))
A friss kenyer a finom!
Tojas itt volt boven, de delutan mar lehet, hogy itt sem.
Boldog nyulat! :)

Andrea írta...

Nekem is ez lesz itt a kedvenc tortam! Ezt rogton tudtam, amikor eloszor megkostoltam.