2020. június 21., vasárnap

Buttermilk fried chicken

A facebook-on jött szembe velem ez a Gordon Ramsay féle recept. Állítólag nagyon hasonló a KFC csirkéjéhez, csak finomabb. Én nem tudhatom, lévén a gyorséttermekben csak éhenhalás veszélye esetén eszünk KFC-ben pedig még sose jártam. De hogy ez a csirke így valami eszméletlen finom az tuti. Viszont én csirkemell darabokkal készítem, nem combokkal. Tehát ahogy én csinálom:
Másfél kiló csirkemellet két ujjnyi vastag szeletekre vágok, besózom, majd nyakon öntöm 1-2 doboznyi buttermilk-el, ezután mehet a hűtőbe pihenni. A kabátjához három evőkanál lisztet összekeverek egy teáskanál füstölt paprikával, sóval, borssal, fokhagyma porral, cayenne borssal (ha az nincs chilli  is jó). Ezt jól összekeverjük, majd a buttermilk-ből kiszedett csirkemell darabokat ebbe beleforgatjuk és forró olajban ropogósra sütjük. Sütésnél óvatosan kell forgatni, könnyen ledobja a kabátját. Szokás szerint sült krumplival tálalom. A fotózással meg igyekezni kell, mert túl gyorsan elfogy. :)
Itt van az eredeti videó 2.25-től kezdi a csirkét:

1 megjegyzés:

Andrea írta...

Jaj, de megennem. Mar tudom, miert nincs etvagyam! Ezek az etelek hianyoznak. Elhiszem, hogy kapos lett. :) Gratulalok!