2022. június 2., csütörtök

Londoni séta

 Egy ideje már rászoktunk a napi sétára, csak mivel kisvárosban élünk itt ez gyorsan unalmassá válik. Így időnként felülünk a gyerekkel a buszra/metróra és elmegyünk valahová máshova sétálni. Tegnap Londonba bumliztunk be hogy sétáljunk egyet az Oxford Street, Oxford Circus, Regent Street, Piccadilly Circus vonalon, majd leüljünk ki szuszogni magunkat a Trafalgar Square-en. 

Szinte az első bolt volt amit megpillantottunk a metróból kilépve a Disney. Gyorsan be is néztünk, de csak a fotóinkat hoztuk haza emlékbe, mert ott az isten pénze se lenne elég.
Az Oxford Circus-nál láttuk meg a Microsoft üzletét a kirakatában ezzel a monstrummal. Én játszani nem játszom a Halo-val, de a sorozatot néztem, gyerek meg nagy játékos úgyhogy nem volt kérdés ezt megnézzük közelebbről is. Beletelt vagy egy órába, de a fiam kipróbálhatta. Volt öröm. :)
Piccadilly Circus. Az épület ugyan épp felújítás alatt van, de azért így is látványos.
Trafalgar Square. Itt leültünk pihenni kicsit és élvezni az atmoszférát.



3 megjegyzés:

éva írta...

Irigy vagyok :)

Névtelen írta...

Kedvenc helyeim. London is London. Nagyon megszerettem. Jo nap volt ez akkor nektek, jo hogy bejottetek.

Andrea írta...

Elfelejtettem a névre vàltani. Most megtettem.