2023. május 22., hétfő

Hurrá nyaralunk!

 Na hova mentünk ennyi év után? Hát bizony nyaralni. :)) 

Korán kellett indulni, mert Gatwick tőlünk bár nincs nagyon messze, de állandósult dugóval teli útvonalon érhető el.Az itteni biztonsági ellenőrzésen eléggé kukacolósak voltak, de végül nem találtak semmit amibe beleköthettek volna. Aztán már csak a géphez való loholást kellett kibírni, bár itt végül volt értelme a priority jegynek, mert a gépre való felszálásnál itt előre engedtek minket. A gép háromnegyed órát késett, de útközben ezt valahogy sikerült behozni, innen amúgy is rövidebb a menetidő, mint Lutonból indulva. Az utazás szerintem kényelmesebb volt így, hogy családilag mentünk, hárman egymás mellett ülve senkinek nem kellett összehúznia magát hogy ne érjen a másikhoz. Egyedül utazva eléggé zsibbaztó vigyáz ülésben ülni több mint két órát. De végül megérkeztünk. S hogy hova is? Nem, nehéz kitalálni. :)) Ennyi év távollét után haza húzott minket a szivünk. Én már tavaly novemberben felültem a nosztalgia vonara rendesen. Jó volt az a pár nap amit Pesten töltöttem. Aztán a fiam is mondta, hogy igazából szivesen megnézné a szülővárosát, hisz nem sok mindenre emlékszik onnan és azok az emlékek se túl jók valójában. Szóval úgy döntöttünk menjünk haza akkor egy hétre és kapjon egy kis ízelítőt a város jobbik feléből úgy rendes turista módra. Már februárban lefoglaltam a szállást az Airbnb-n, ugyanott ahol legutóbb is voltam, csak most egy nagyobb apartmant. Jó helyen van, jó közlekedéssel alig pár saroknyira a Móricz Zsigmond körtértől, megfizethető csendes nyugis, jól felszerelt hely megfizethető áron.

Délután érkeztünk és szerencsére már a reptéri Spar-ban sikerült vacsorára való finomságokat beszereznünk, illetve az első utamba kerülő Fornetti-t is kifosztottam, így hét körül már csak el kellet foglani a szállásunkat és kezdődhetett a nyaralás.

Nem saját képek forrása: Airbnb.

Nincsenek megjegyzések: