2020. szeptember 3., csütörtök

Bútorfestés

 Az igazság az, hogy nem igazán szokásom bútort festeni. Egy lakásban ahol nincs erre elegendő hely ilyet csak muszájból vállaltam be. Történt ugyanis, hogy az én számítógépes asztalkám elkezdte levedleni magáról a festéket. Felhólyagosodott mint az ember karján a bőr napégéskor. Én meg persze nem álltam meg, hogy ne piszkáljam és mire észbe kaptam már több tenyérnyi darabon lehúzgáltam róla a festéket. Ekkor már tudtam, hogy ezt mindenképp újra kell festeni, szóval esténként sorozat nézés közben tovább vakarásztam. Mígnem ilyen lett:

 Aztán végül eljött annak is az ideje, hogy az asztal új ruhát kapjon. Eredetileg én nem akartam fáig lecsiszoltatni a fiúkkal, de ők játszani akartak. Szóval a lábak kivételével szépen le lett csiszolva. Pont kész lettünk mire elkezdett esni.


Kapott két réteg Autentico primert, majd két réteg Autentico Versante Matt Ivory festéket. A fogantyúkat megáztattam egy kis ecetben, hogy az előző festéktől és rozsdától megszabadítsam. Ilyen lett végül:

Már csak ki kell várom az előírt száradási időt mielőtt vissza raknánk a helyére és használatba venném. Addig se maradtam asztal nélkül azért. Férjem munkapadja lett beállítva ideiglenesen. Nem kényelmes, a térdem mindig odaverem, de még mindig jobb ez így mint a földön kucorogni hetekig.



2 megjegyzés:

éva írta...

az eredeti színe is jó de szépen meg lett csinálva...

Andrea írta...

Milyen kecses kis asztalka. Megszolgálta az új ruhat.