2021. május 23., vasárnap

Orvosi ellátás 2.

 Nemrég "érdekes" programban volt részünk a fiamnak köszönhetően. Már napok óta kínlódott mellkasi nyomással, szapora szívveréssel. Végül rászánta végre magát hogy kérjen időpontot az orvoshoz. Ott időpont adása helyett inkább elirányították a 999-hez, vagyis a mentőkhöz. Fel is hívta őket, ott pedig meg kérdezték be tud e jutni egy órán belül a High Wycombe-i kórházba, vagy küldjenek mentőt érte. Nem akart mentőt, úgyhogy felvertük a férjemet (épp éjszakás volt amúgy) hogy vigye be a kórházba. Szilvi gyorsan felhívta a gyárat hogy nem fog dolgozni menni, aztán mentek is. Én nem mentem, mert tudtam hogy nem fogják csak a gyereket beengedni egyedül, mást nem. Így is lett. Szilvi ült a parkolóban két órát. Gyereken közben csináltak ekg-t, mértek vér oxigén szintet, vérnyomást stb. És úgy általában nem értették mindezeket miért is nem a körzeti csinálta meg. Végül miután megállapították hogy a szívének nincs baja vissza irányították a körzetihez hogy ott intézzenek vérvételt egyebeket a továbbiakban. A körzeti meg mondta ők nem tudják hogy milyen vérvétel is kéne most ez esetben, mit kéne nézniük, szóval majd felhív minket egy doki miután kisakkozták a kórházzal hogy mit is kéne most csinálni. Mert a tünetei attól nem múlnak el ugye. Bár legalább stresszelni már nem stresszel hogy lábon hordja ki az infarktust, mert ez tuti nem az a kórház szerint. A vérvételre viszont csak három héttel későbbre kapott időpontot a szomszéd város kórházába. Kell e mondanom hogy addigra minden tünete elmúlt? Azért elment és ami ott volt az kabaréba illő és megérne egy külön mesét. Mindenesetre nyolc napon túl gyógyult és azzal viccelődtünk vajon bántalmazásért fel lehetne jelenteni a kórházat? Persze nem tettük, de hogy nem felejtjük el az tuti. Az eredményről nem kaptunk tájékoztatást, de pont ebből gondolom, hogy nem találtak semmit. Gyerek jól van és már nem is néz ki úgy mint akinek autóbalesete volt.

 

3 megjegyzés:

Andrea írta...

A rosszullét már magában ijesztő, de még rátesz az orvosi huzavona! Kész kálvária.
Reménykeltő, hogy nem hívták.

Unknown írta...

A vérvétel eredményét meg tudod nézni ha van online fiokja a fiadnak. A record- ban fel van töltve. Most jöttem rá én is. Tavaly voltam vérvételen mert nem éreztem jól magam. Jött az SMS normál minden. Erre most látom, hogy az van az eredményben hogy gyulladás van a szervezetben beszéljen az orvossal.

Christine írta...

A fiamnak még nincs online fiókja, mert jó pár éve nem volt az orvosnál. De már mondtam neki hogy intézze el.