2024. június 1., szombat

Hurrá nyaralunk!

 Bár az időjárást tekintve annyira nem mondanám nyárnak. A kabát meg a vízálló waxolt kalap csak néha került le rólam. De kit érdekel! 9 nap és 1550 mérföld igazi road trip, az úti cél pedig Skócia. Régóta szerettük volna látni, bár voltak kétségeim. Skócia egészében ugye a semmi közepe, a világvégén van kb. és aki nem egy túrázó típus vagy nem érdekli hogy egy mérföldre hány kastély/vár jut és a whiskey is csak módjával érdekli az bizony bajban van. De végül kellemesen csalódtam. A táj valami elképesztően gyönyörű! Leírni sem lehet annyira csodás, főleg a Felföld. Nekem ez amolyan magamhoz ölelném a világot érzést adott. Szó se róla rengeteget kellett autózni, mert a választott helyszínek messze voltak egymástól. Ezért is lett az utunk 9 napos a 7 helyett, mert úgy voltam vele napi 5 óra vezetés épp elég egyszerre. Így történt hogy az első napunkon csak York-ig jutottunk el. Amit nem bántam, mert Rye-hoz hasonlóan itt is volt egy utca amit régóta szerettem volna a saját szememmel is látni.



Nincsenek megjegyzések: