2019. november 7., csütörtök

Blog-gond

Gondolom mindenkinek feltűnt a blogháttér gond ami felütötte a fejét mostanság. Nem csak nálam, de másoknál is megfigyeltem már, hogy eltűntek a hátterek, és nem csak a saját készítésű utóbb beillesztett háttér, hanem a blogsablonban gyárilag bent lévők se jelennek meg sokaknál. Nem tudom mi okozhatja, mert nem általános probléma hanem teljesen random. A könyves blogom például rendesen üzemel. A blogger pedig valahogy tojik az egészre, hiába a kérdések. Jobb híján csináltam fejlécet, mégse a nagy üresség legyen csak. Ez legalább látható. De ha valaki tud valami okosságot az ne tartsa magába.

4 megjegyzés:

András írta...

Szerintem akkor izélhettek el valamit, amikor pár hete a statisztikájukat is átalakították. Az is borzasztó lett. :-( Tedd fel újra, mert akkor egyszerűen törlődtek háttérképek.

Christine írta...

Már próbáltam újra rakni, de nem működik úgy sem.

András írta...

Az elrendezés... tématervezőn belül? Hiányzik a kép feltöltése funkció, vagy nem engedi a képet feltenni?
Az elrendezésen belül a jobb alsó sarokban van a "Visszajelzés küldése", írj nekik! Bár én eddig kétszer írtam ott és egyszer se reagáltak, de egy próbát megér.

Christine írta...

De, feltölteni sikerül. Csak épp nem jelenik meg. Két helyen is fent van nekem. Az egyik magában a templétben a backgroundnél van feltöltve, mert ott rakhatsz fel sajátot. A fölső kis képben meg is jelenik, de alul a nagyban ahol a blog szerkesztés menetét intézed/nézed ott már nem jelenik meg. A másik a layout közé van html kóddal beillesztve. Ez utóbbi volt nálam az eredeti, évekig nem volt vele semmi gond. De egy ideje már ez se jelenik meg ugye. Írtam én már mindenhova nekik. De nulla válasz.